ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Κωδικός: MGT461
Εξάμηνο: A
Στο Β εξάμηνο το μάθημα διδάσκεται στα Αγγλικά ως Introduction to Marketing
Διδάσκουσα: Α.Φραγκουδάκη
Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με τη φιλοσοφία, το ρόλο και την εφαρμογή του Μάρκετινγκ στην επιχείρηση στο σύγχρονο περιβάλλον. Οι παραδόσεις διαρκούν ένα εξάμηνο και επικεντρώνονται στο Καταναλωτικό Μάρκετινγκ.
Συγγράμματα
1. Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ 1η έκδοση, ArmstrongGary, KotlerPhilip, Εκδόσεις Επίκεντρο, 2009 Θεσσαλονίκη
2. Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, Π. Μάλλιαρης, Εκδόσεις Σταμούλη Α.Ε. 2002 Αθήνα
Ενδεικτικές ερωτήσεις για το Introduction to Marketing θα βρείτε εδώ>>
Ύλη 2015-2016
ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ – Ακαδημαϊκό έτος 2015-2016
Σύγγραμμα : » Αρχές Μάρκετινγκ» John Fahy, DavidJobber,
Εκδόσεις «Κριτική», Αθήνα 2014
Εξεταστέα ύλη – Ακαδημαϊκό έτος 2014-2015
Κεφ. 1 Η φύση του Μάρκετινγκ σελ. 27-37, 44-46
Κεφ. 2 Το παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ σελ. 57-78
Κεφ. 3 Κατανόηση συμπεριφοράς πελατών σελ. 88-113
Κεφ. 4 Έρευνα μάρκετινγκ και κατανόηση του πελάτη σελ. 124-142
Κεφ. 5 Τμηματοποίηση της αγοράς, στόχευση και τοποθέτηση σελ. 154-161, 164-173
Κεφ. 6 Αξία προϊόντων και μαρκών σελ. 186-196, 203-214
Κεφ. 8 Αξία μέσω τιμολόγησης σελ. 252-262
Κεφ. 9 Ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ Ι σελ. 280-305
Κεφ. 10 Ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ Ι Ι σελ.316-340
Κεφ. 11 Διανομή σελ. 350-363
ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ – Ακαδημαϊκό έτος 2015-2016
Σύγγραμμα : » Μάρκετινγκ» Παντουβάκης Α., Σιώμκος Γ. και Χρήστου Ε.
Εκδόσεις «Λιβάνη», Αθήνα 2015
Εξεταστέα ύλη – Ακαδημαϊκό έτος 2015-2016
Κεφ. 1 Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ σελ. 34-52
Κεφ. 2 Το περιβάλλον Μάρκετινγκ σελ. 58-92
Κεφ. 4 Συμπεριφορά καταναλωτή σελ. 142-191
Κεφ. 5 Σύστημα πληροφόρησης μάρκετινγκ και Έρευνα ΜΚΤ σελ. 206-245
Κεφ. 6 Τμηματοποίηση, στόχευση, τοποθέτηση στην αγορά σελ. 254-296
Κεφ. 7 Προϊόν σελ. 301-350
Κεφ. 8 Διανομή σελ. 355-395
Κεφ. 9 Τιμολόγηση σελ. 402-438
Κεφ. 10 Ολοκληρωμένη επικοινωνία ΜΚΤ και μείγμα προβολής σελ. 445-462, 500-517
Από το «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ», ArmstrongG. και KotlerP. PearsonEducation, 9thed., μετάφραση εκδόσεις Επίκεντρο, Θεσσαλονίκη, 2009.
Κεφ 1 σελίδες 39-52, 70-77
2 96-107
3 .123-158
4 . 166-191
5. 213-242
6. 268-277, 281-304
7 .313-317, 320-330, 330-342
8 .376-385
9.396-417
10.446-460
12.528-541
Από το «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ», Π. Μάλλιαρη, Εκδόσεις Σταμούλη, Αθήνα 2001
Κεφ. : 1-5 εκτός της ύλης για το Βιομηχανικό Μάρκετινγκ
Κεφ.6 : Εκτός ύλης οι σελ.328-340 και 355-394
Κεφ 7 : Εκτός ύλης οι σελ. 466-532
Κεφ.8 : Εκτός ύλης οι σελ.559-649
Κεφ.9 : Εκτός ύλης οι σελ. 679-695
Η εξεταστέα ύλη για το τρέχον εξάμηνο (2012) είναι η εξής:
Από το διανεμόμενο σύγγραμμα «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» του καθηγητή Π. Μάλλιαρη, εκδόσεις Σταμούλη:
Κεφάλαια 1,2,3,4,5 (εκτός ύλης οι παράγραφοι που αναφέρονται στο Βιομηχανικό Μάρκετινγκ)
Κεφάλαιο 6, σελ. 309-328, 340-355, 394-417
Κεφάλαιο 7, σελ. 419-444 και 453-466
Κεφάλαιο 8, σελ. 533-557
Κεφάλαιο 9, σελ 651-692