Uncategorized

Εισαγωγή στο Marketing

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Κωδικός: MGT461

Εξάμηνο: A

Στο Β εξάμηνο το μάθημα διδάσκεται στα Αγγλικά ως Introduction to Marketing

Διδάσκουσα: Α.Φραγκουδάκη

Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με τη φιλοσοφία, το ρόλο και την εφαρμογή του Μάρκετινγκ στην επιχείρηση στο σύγχρονο περιβάλλον. Οι παραδόσεις διαρκούν ένα εξάμηνο και επικεντρώνονται στο Καταναλωτικό Μάρκετινγκ.

Συγγράμματα

1.   Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ 1η έκδοση, ArmstrongGary, KotlerPhilip, Εκδόσεις Επίκεντρο, 2009 Θεσσαλονίκη

2.   Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, Π. Μάλλιαρης, Εκδόσεις Σταμούλη Α.Ε. 2002 Αθήνα

Ενδεικτικές ερωτήσεις για το Introduction to Marketing θα βρείτε εδώ>>

Ύλη 2015-2016

Οσοι έχουν περάσει την πρόοδο του μαθήματος(δηλαδη έχουν βαθμό πέντε και μεγαλύτερο) θα εξεταστούν στις ενότητες: προϊόν, διανομή, προβολή και τιμολόγηση
Οι υπόλοιποι ενδιαφερόμενοι θα εξεταστούν σε όλη την ύλη η οποία είναι:

ΜΑΘΗΜΑ:  Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ – Ακαδημαϊκό έτος 2015-2016

Σύγγραμμα :  » Αρχές Μάρκετινγκ»  John Fahy, DavidJobber,

Εκδόσεις «Κριτική», Αθήνα 2014

Εξεταστέα ύλη – Ακαδημαϊκό έτος 2014-2015

Κεφ. 1     Η φύση του Μάρκετινγκ    σελ. 27-37,  44-46

Κεφ. 2    Το παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ    σελ. 57-78

Κεφ. 3    Κατανόηση συμπεριφοράς πελατών    σελ.  88-113

Κεφ. 4   Έρευνα μάρκετινγκ και κατανόηση του πελάτη    σελ. 124-142

Κεφ. 5   Τμηματοποίηση της αγοράς, στόχευση και τοποθέτηση    σελ.  154-161,  164-173

Κεφ. 6    Αξία προϊόντων και μαρκών σελ.  186-196, 203-214

Κεφ. 8    Αξία μέσω τιμολόγησης    σελ.  252-262

Κεφ. 9    Ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ Ι  σελ. 280-305

Κεφ. 10   Ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ Ι Ι    σελ.316-340

Κεφ. 11   Διανομή   σελ.  350-363

ΜΑΘΗΜΑ:  Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ – Ακαδημαϊκό έτος 2015-2016

Σύγγραμμα :  » Μάρκετινγκ»  Παντουβάκης Α., Σιώμκος Γ. και Χρήστου Ε.

Εκδόσεις «Λιβάνη», Αθήνα 2015

Εξεταστέα ύλη – Ακαδημαϊκό έτος 2015-2016

Κεφ. 1     Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ    σελ. 34-52

Κεφ. 2    Το  περιβάλλον Μάρκετινγκ    σελ. 58-92

Κεφ. 4   Συμπεριφορά καταναλωτή    σελ.  142-191

Κεφ. 5   Σύστημα πληροφόρησης μάρκετινγκ και Έρευνα ΜΚΤ    σελ. 206-245

Κεφ. 6   Τμηματοποίηση, στόχευση, τοποθέτηση στην αγορά   σελ.  254-296

Κεφ. 7    Προϊόν σελ.  301-350

Κεφ. 8    Διανομή    σελ.  355-395

Κεφ. 9    Τιμολόγηση  σελ. 402-438

Κεφ. 10   Ολοκληρωμένη επικοινωνία ΜΚΤ και μείγμα προβολής  σελ. 445-462,  500-517

Ύλη 2012-2013

Από το «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ», ArmstrongG. και KotlerP. PearsonEducation, 9thed., μετάφραση εκδόσεις Επίκεντρο, Θεσσαλονίκη, 2009.

Κεφ    1 σελίδες    39-52, 70-77

2   96-107

3  .123-158

4 .   166-191

5.   213-242

6. 268-277, 281-304

7 .313-317, 320-330, 330-342

8 .376-385

9.396-417

10.446-460

12.528-541

Από το «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ», Π. Μάλλιαρη, Εκδόσεις Σταμούλη, Αθήνα 2001

Κεφ.   :  1-5 εκτός της ύλης για το Βιομηχανικό Μάρκετινγκ

Κεφ.6 :   Εκτός ύλης οι σελ.328-340 και 355-394

Κεφ 7 :   Εκτός ύλης οι σελ. 466-532

Κεφ.8 :   Εκτός ύλης οι σελ.559-649

Κεφ.9 :   Εκτός ύλης οι σελ. 679-695

Η εξεταστέα ύλη για το τρέχον εξάμηνο (2012) είναι η εξής:

Από το διανεμόμενο σύγγραμμα «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» του καθηγητή Π. Μάλλιαρη, εκδόσεις Σταμούλη:

Κεφάλαια 1,2,3,4,5 (εκτός ύλης οι παράγραφοι που αναφέρονται στο Βιομηχανικό Μάρκετινγκ)

Κεφάλαιο 6, σελ. 309-328,  340-355, 394-417

Κεφάλαιο 7,  σελ. 419-444 και 453-466

Κεφάλαιο 8, σελ. 533-557

Κεφάλαιο 9, σελ  651-692