Uncategorized

Εφαρμογές Ποσοτικών Μεθόδων στην Ανάλυση Αγοράς

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΟΣΟΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΓΟΡΑΣ Ή ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΟΣΟΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ

Κωδικός: QNT403

Εξάμηνο: Β

Διδάσκων: Δ.Γκιώκας

Σκοπός:

Ο σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με διάφορες επιστημονικές μεθόδους και τεχνικές ανάλυσης από το χώρο της Επιχειρησιακής Έρευνας, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην επίλυση και στην διαδικασία λήψης αποφάσεων πολύπλοκων επιχειρησιακών προβλημάτων. Το μάθημα αυτό ολοκληρώνει την ενότητα των μαθημάτων Επιχειρησιακής Έρευνας/Διοικητικής Επιστήμης που προσφέρει ο Τομέας Ποσοτικών Μεθόδων. Ειδικότερα, αναλύονται βασικές τεχνικές της Θεωρίας Αποφάσεων που βοηθούν τον αποφασίζοντα να αποφασίσει καλύτερα σε ένα περίπλοκο πρόβλημα, βασικά μοντέλα της Θεωρίας Ουρών αναμονής που η χρήση τους μπορεί να βελτιώσει την απόδοση ενός συστήματος εξυπηρέτησης, ενώ γίνεται εισαγωγή στη μελέτη ανταγωνιστικών καταστάσεων με τη Θεωρία Παιγνίων και ειδικότερα με τα παίγνια δύο παικτών μηδενικού αθροίσματος.

Βιβλιογραφία:

Γ. Οικονόμου, Α. Γεωργίου. Επιχειρησιακή Έρευνα για τη λήψη Διοικητικών αποφάσεων, Εκδόσεις Γ.Μπένου, Αθήνα, 2011.

Σημειώσεις

  1. Συμπεριφορά του καταναλωτή.
  2. Βασικές αρχές που ισχύουν κατά τη λειτουργία της αγοράς.
  3. Προσδιορισμός των πολιτικών marketing των προϊόντων / υπηρεσιών στην αγορά (Marketing Mix).
  4. Εκτίμηση και σύγκριση της αποτελεσματικότητας της διανομής προϊόντων και της διαφήμισης.
  5. Προσδιορισμός του ύψους της διαφημιστικής δαπάνης και διαχρονικός προγραμματισμός της.
  6. Προσδιορισμός του άριστου μείγματος μέσων προώθησης προϊόντων στην αγορά (Media Mix).
  7. Διερεύνηση των εφαρμοστέων πολιτικών προώθησης προϊόντων στην αγορά στην περίπτωση εισαγωγής νέων προϊόντων.
  8. Αλληλεπίδραση των στρατηγικών προώθησης ανταγωνιστικών προϊόντων στις πωλήσεις τους.
  9. Προσδιορισμός των παραγόντων που επιδρούν στη διαμόρφωση των πωλήσεων προϊόντων εποχικής ζήτησης.
 Το eclass του μαθήματος είναι  εδώ.Σημείωση:θα πρέπει να στείλετε εμαιλ στον διδάσκοντα μέσω της η-ταξης για να σας προσθέσει στα μέλη